Gör de bara för att

Skrivet den 2012-02-16, klockan 20:29:18
Det fanns två till snälla grannar som ville ha påsar.. Nu kan jag inte gå här mer, för nu har jag glömt vilka jag varit hos... =P

Förstår inte att det är så svårt å köpa, okej att man inte behöver, men man köper väl för att stödja idrotten..!?! Folk som kommer till mej köper jag av, okej, det har bara kommit en person å sålt majblommor.. Men jag köpte två majblommor.. =P Sen köper jag alltid jultidningar av eriks kusinbarn, jag behöver inte allt, men jag gör det för att hjälpa till! Tycker det är dåligt av folk...

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0