Idol

Skrivet den 2010-11-26, klockan 20:03:13
Snart dags för Idol, inte så många kvar nu..

Jag hejar då på tjejerna, vill att nån av de ska vinna.. För jag tycker att de är de som kan anpassa sig bäst efter olika stilar..

Jag gillar Olle också, men han har inte kraften i rösten.. Jay gillar jag inte alls, tycker han är fruktansvärt dålig.. Eller inte dålig, men han kan bara en genre å de e rock.. En idol måste kunna mer än så.. Gillade inte när han dödade Madonnas låt förra veckan.. Å så har han dålig publik-kontakt, typ som Idol-Kalle förra året.. Å håret ser sliskigt ut, ser ut som han inte har tvättat det på länge.. Så jag hoppas att han åker ut snart, men jag tror inte de, för alla andra verkar gilla honom, varför??

Å iom skandalen som kom ut förra veckan så sjönk han ännu mer hos mej.. Jag minns förra året när de va nåra som drack alkohol under Idol-tiden å då blev det ett riktigt ramaskri, de va nästan så att deras Idol-tid var över.. Det här tycker jag är 1000 gånger värre, så ja, jag tycker att han borde ha fått lämna Idol.. För en sån grej tycker jag inte är något som man ska stötta å acceptera..

Han gjorde nåt dumt, han visste att det var fel, så han borde få stå sitt kasst.. Men tydligen inte..

//Angelica

PS, tur att jag inte har så många läsare, för då hade det nog blivit ett jäkla liv här, för jag tror att det är många som inte håller med mej..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0