Storbloggaren Angelica??

Skrivet den 2010-02-02, klockan 11:28:21
Jag hade tänkt att titta på TV8 å Aschberg igår, men för Eriks skull så gjorde jag inte det. Han är inte särskilt intresserad av de stora bloggarna å tål typ inte å lyssna på dom. Å han vill absolut inte att min blogg skulle bli så stor. Dock tror jag inte det, för jag är inte riktigt kvaificerad.

För att bli stor behöver man:
¤ ha skilda föräldrar - de sju största har det, det har inte jag
¤ ha blondt hår - färgar jag blondt blir det grått, fast grått verkar funka
¤ ha koll på mode - det har aldrig varit min grej

Sedan för att ha kvar alla och provocera så mycket som möjligt så måste jag:
¤ kleta smink i ansiktet varje dag - stackars min hy
¤ köra på ett-mål-om-dagen-dieten - aldrig mer choklad.. det funkar itne
¤ leka den perfekta tjejen - även jag har mina fel å brister
¤ sola solarium 2ggr/v - öka cancerriksken, kanske inte så bra
¤ hänga ut mina kompisar i bloggen - skulle aldrig falla mej in
¤ bråka med massa människor - de vore bara jobbigt
¤ överredigera mina bilder - folk kan ju se mej i verkligheten, så de verkar bara onödigt
¤ börja ljuga - vem kommer å lita på mej?
¤ ogilla massa bloggare - verkar dumt då jag inte känner dom
¤ sluta skolan - lite utbildning måste man väl ha för att komma nånstans
¤ supa 4 gånger i veckan - stackars min lever
¤ sova till 15 - då får jag aldrig se solljus
¤ tränga mej före å tro att jag är något - stackars de runtekring
¤ vara blåst - vore inte bra för mitt rykte

Usch, jag skulle inte stå ut med mej själv då!! Min familj kanske inte heller skulle stå ut med mej. Jag nöjer mej med mina besökare som jag har nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0