Bort med håret!

Skrivet den 2010-12-13, klockan 23:54:28
Tittade på K&T-show.. De va å bakade på ett konditori (de skulle jag också vilja göra), såg asnajs ut. Men en sak upprörde mej, Tyra å "dröm-tjejen" hade deras långa hår utsläppt!!

Jag tycker att det är fruktansvärt ohygieniskt att ha utsläppt hår när man lagar mat/bakar.. Jag sätter alltid upp mitt hår i en knut, spelar ingen roll vad jag lagar å till vem, håret ska bort!!

Får jag ett hårstrå i munnen när jag äter något så får jag kväljningar å sen tappar jag aptiten, i värsta fall kan jag inte äta maträtten på länge, för jag förknippar den med hår i munnen, å hår i munnen är äckligt..

Å medans jag är inne på äckelheter med maten så kan jag ta upp en till sak.. Folk som tar en sked provsmakar, kryddar lite å så provsmakar de med samma sked som sist - U S C H !

Man sköljer faktiskt skeden, jag vill inte äta nån annans slem..

Så bort med håret å slemmet!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0