Irritationsmoment

Skrivet den 2009-09-21, klockan 14:28:39

Usch, blir så trött på folk som inte kan hålla tider!! Å nu syftar jag mest på tvätt-tiden! Min tid  började klockan 12, kvart över fick jag maskinerna, det är inte så det ska va. När jag sedan ska börja torka mina kläder strax innan 13 ja då harom kvar sina saker i torkskåpen.

Maskinerna lät jag gå klart, för det blir omständigt annars, men jag kastade ut deras saker ur torkskåpen, även fast jag inte skulle ha alla just då, men det är en principsak.. Min tid = mina maskiner!! Å inte ens en ursäkt fick jag.

Måndagar som vanligtvis brukar vara dåliga, nu blev min ännu sämre!

I julklapp önskar jag mej en tvättmaskin så jag slipper tvättstugan.

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Jenny
Den 2009-09-21, klockan 16:09:29

du man får väl ändå torka sin tvätt en timme efter avslutad tid?

Skrivet av: Angelica
Den 2009-09-21, klockan 20:40:33

Nop, du får fortsätta torka på den andres tid så länge den andre inte behöver dom.. Så typ max 30 minuter men inte längre.. Så är det iaf hos oss, ni kanske har andra regler.

Skrivet av: Jenny
Den 2009-09-21, klockan 21:20:24

Oki, jag har ingen aning brukar köra klart så snabbt som möjligt varför plåga sig i onödan :p Syns imorgon! =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0