Mjölk

Skrivet den 2009-11-28, klockan 21:44:31
Häromdan köpte jag havremjöl för jag tänkte att jag skulle testa det, den kostade bara 15 kronor.. Men den smakade då inte bra!! Blek havregrynsgröt utan gryn!! Borde kanske ha fattat de innan. Jag gillar ju inte ens havregrynsgröt!! Menmen, alla begår misstag. Blandade i oboy, men de blev inge bättre. Nu behöver jag ju inte köpa den nå mer.

Förstår inte varför den laktosfria mjölken måste vara så dyra.

Arla - ca 16-17 kr/l. Söt
Valio - ca 18-19 kr/l. Okej
Havremjölk - ca 15 kr/l. Dricker aldrig mer
Soya - ca 22 kr/l. Inte smakat.
Norrmejerier?

En vanlig mjölk kostar ca 7-8 kr/l.. Så de e ganska så stor skillnad! Tycker att de borde va lite billigare. Tur att jag inte är laktosintolerant till 100%, för då har jag nog inte överlevt ekonomiskt! Fast man kanske får bidrag då, jag vet inte. Men jag är osäker på om man får de om man är över 18 år..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Yuki Yoursic
Den 2009-11-28, klockan 22:45:38

söt blogg^^

Skrivet av: evelinaerikssn §
Den 2009-11-28, klockan 23:17:26

najs price på burgerking :) jag lever :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0