Uteställen

Skrivet den 2009-05-17, klockan 22:24:11
Utelivet i Umeå verkligen suger om man inte är över 23 år eller är student. De går inte att komma in nånstans. På campus måste man ha kårleg å på stan vara  23 år.

Okej, de e inte så på alla ställen, men väldigt många. För många! De e ju krogarnas egna dumma regler. Lite förståelse har jag väl. Men ändå, lite större utbud skulle jag vilja ha.
* Origo - inge bra musik
* Corona - sliskigt
* NH - inge dans, litet
* E-puben - ingen åsikt

På stan kommer jag inte in. Eller jo på TC. Jag vill in på Rex, Schlagerklubben, O'lereys. Eller de två sista är lite obehagliga för de e massa äldre. Å äldre på fyllan skrämmer mej.. Men de har iaf bra musik! Om ett par år så..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2009-05-21, klockan 19:24:22

HAHAHAHAHAH du kan glömma att jag ska komma dit upp ;D ...jag som trodde umeå va värsta party-staden :(

Skrivet av: Angelica
Den 2009-05-21, klockan 19:48:43

Haha, nop. Men du kan komma upp för att hälsa på mej!!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0