Slut på julen

Skrivet den 2009-01-14, klockan 18:42:31
Idag när jag satt å lyssnade på Rix FM så satt dom å diskutera om det var okej eller inte att ha julpyntet uppe efter 20e Kunt..

Själv tycker jag att det ska ner, för nu är julen verkligen över!!

Men jag ska egentligen inte ha nån stark åsikt då vi har vårat kvar.. Å det sitter inte där för att jag inte orkar eller inte har haft tid till att ta ner det.. För jag har haft både ork å tid.. Utan jag har medvetet sparat det..

Det för jag i morron ska vara så sysselsatt  som möjligt ända fram till tentan börjar, å då tyckte jag att det passar perfekt att städa å plocka bort julen..

För då slipper jag att tänka på matten, vilket då bara gör mej nervös..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0