Goodie

Skrivet den 2009-02-25, klockan 21:22:17

Dagens middag blev lite annorlunda.. Varma mackor med skinka, ost, tomat, majs, banan.. Erik skippade bananen å tog champinjoner istället.. Det var faktiskt gott, blev ju typ som en pizza.. =P Men de kändes lite konsigt för i vanliga fall brukar jag bara ha skinka å ost på.. =P Men det här skulle jag kunna göra flera gånger, enkelt å gott =)

Sen försökte jag läsa lite i boken, kom väl en bit, men jag kan inte påstå att jag blev så mkt klokare.. =/ Ska läsa lite flera gånger så kanske de fastnar nån gång..

Nu ska jag fortsätta titta på Grey's

//Angelica 


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0