Besviken

Skrivet den 2009-12-07, klockan 17:34:58

Det känns hopplöst och mina förväntningar är helt krossade. Jag som hade längtat efter den här kursen i månader, nu när den äntligen är här, vill jag inte läsa den!

* Vi fick en utskällning för att vi inte hade skrivit ut schemat! - hallå, de spelar väl ingen roll, vi var ju där, så vi har uppenbarligen hittat till schemat iaf.
* Sedan fick vi även en utskällning för att vi inte hade köpt boken än - tog inte åt mej eftersom jag hade den, men ändå. De e väl inte hans bekymmer.
* LR presenterade sej själv och sa att han aldrig hade haft oss - han hade oss bara i BP I !!
* AA hade föreläsning - han gör OH till en GUD å OH är inge bra på att föreläsa!!
* LR hade lab-föreläsning i ca 20-30 minuter sen var han spårlöst försvunnen resten av tiden - det stod ju att den var lärarledd, ska inte läraren vara där mellan 13-16.30 då?

De e helt omöjligt, han pratar så fort och så otydligt. När han skriver på tavlan så äre inte läsbart å massa förkortningar som vi inte har nån aning om.

Helt seriöst, va har de släpat in för något!! Jag vill ha tillbaka EN, han var dryg, men han var iaf bra!!!

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0