Nämna lite mindre?

Skrivet den 2008-10-13, klockan 13:30:29
Erik kom hem igår å frågade: "Måste du skriva så mkt i bloggen?"

Jag förstod inte ritkigt vad han mena.. =S Trodde att han tyckte att de var för många inlägg eller för mkt text att han inte orkade läsa.. Men vadå, han måste ju inte läsa allt..

Sen fortsatte han: "Ja, jag har ju inge å prata med S om, hon vet ju redan om allt!!"

Haha..Visst skulle jag kunna skriva lite mindre.. Behöver kanske inte skriva så mkt om honom, men grejen är den att bloggen handlar om mej å mitt liv.. Å han är en del av mitt liv, så de blir svårt.. Så jag tror inte att jag kommer å göra de.. Å jag kan ju inte hindra nån att läsa min blogg, eller jo, jag kan sätta lösenord å bara ge ut de till vissa, men de kommer jag inte heller å göra..

Han får helt enkelt stå ut med att S har koll på vårt liv här uppe å så fårom prata om nåt annat.. =P De måste ju finnas annat å prata om än de som nämns i bloggen.. =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Susanne
Den 2008-10-13, klockan 16:19:11

s Jamen, det finns ju alltid massor att prata om! :-) Och det finns inte mindre att prata om eftersom det står lite i bloggen...snarare mer!



Min egen blogg är mer död än levande, kanske får försöka återuppta skrivandet där snart igen! :-)



Kram!

Skrivet av: Agge
Den 2008-10-13, klockan 17:28:13

Vilken tur då! =)



Tycker att du borde återuppliva din blogg, skulle vara intressant å läsa.. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0