Hallon-passion eller äpple?

Skrivet den 2008-03-18, klockan 21:34:41
Har plugga typ nästan hela kvällen.. Nu har jag gått igenom de gamla tentorna 1 miljard ggr!! Så nu kan jag de utantill typ.. Men jag ska snart lägga böckerna under kudden å sova på saken.. Fast jag vill inte gå å lägga mej för tidigt, för då kommer jag å vakna tidigt.. Å eftersom jag har tenta mellan 16 å 22 i morron så ere bra om jag är pigg på kvällen, vilket jag inte brukar vara så de kommer å bli svårt..

Funderade på en sak idag.. Jag hade lite tråkgit förut så jag satt å läste på drickan jag köpte igår.. De var en mer med hallon och passionsfrukt.. Grejen är den att drickan innehåller 1,5% hallon och 1,5 % passionsfrukt OCH den innehåller 12% äpple... Borde de inte vara äppelmer då?? eller? Jag tycker att det är lite fuskigt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0