Kommentarer

Skrivet den 2008-02-08, klockan 23:30:37
Ja loggar inte, skriver ett inlägg, kollar så att de publicerades, kollar statistik å om de har kommi nån kommentar.. När jag ser att nån har kommenterat blir jag överlycklig!!! För då vet ja att de e nån som har läst iaf, å de e ju bra..

Gillar de kommentarer som svara på de ja har skrivit!!! Men de kommentarer däre står typ: fin blogg, kolla min eller gå med i det här, alla andra bloggare är redan med eller kolla min blogg å få chansen å vinna de här de kommentarerna gillar jag inte...!!

kollar typ inte på de bloggar som kommentarena tipsar om, för de intresserar mej inte... Å ja är inte sugen å gå med i nåe, bara för att alla andra är de.. jag vill inte va som alla andra!!! Å vinna nå, har ju inte en chans!! Vinner ju inte ens om ja köper en trisslott, å då e chansen 1 på 4 att man vinner... Å ja vill inte ha nåra rosa pumps...

Så ni som har nåe intressant å kommentera me, gö gärna de..!!! För de gör mej så otroligt glad!! =) Ni andra, ni kan också fortsätta, men ja kommer inte å läsa era bloggar för att ni vill de, jag kommer inte å va me å tävla heller.. Men om ni kan ju gö en bra kommentar å göra smygreklam för er blogg, då, kanske ja tar mej tid å läsa den..

För det är dere handlar om.. har lix inte tid å bläddra igenom å förlja massa bloggar.. Jag har ett liv utanför bloggandet, även fast ja tvivlar påre själv ibland.. =P

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0