27 sep 13

Skrivet den 2013-09-27, klockan 19:20:57
Inge mkt fritid den här veckan, som vanligt...
 
Igår vare gokart med jobbet, åkte inte eftersom jag blir fruktansvärt åksjuk, men det var kul å titta på =) Blev nästan snurrig av bara de.. =P Sen blev de mat på de å sen begav jag mej hem.
 
Arbetsveckan har varit lite upp och ner, sura miner å sen tipptopp.. Man måste känna av lite försiktigt på mornarna vilket humör alla är på.. Vill gärna inte komma på kant med dom..
Fredagar är bra dagar, förutom idag då jag med 5 minuter kvar av arbetsdagen råkade ramla baklänges så jag har så ont i rumpan att jag knappt kan sitta ner... Och att staketbiten landade på min högra fot (of course) gjorde inte saken bättre varken för foten eller knät...
Vad jag lärde mej? Man ska inte dra i staketbitar som bara står löst i fötterna med all sin kraft utan att ha koll på staketet.
Å självklart så var jag snabb upp å kolla mej runtekring, tror inte någon såg, om de inte va nån som kika i fönstret...
Knäckte en nagel gjorde jag också, kan man få med den som arbetskada?
 
Hoppas det är bättre i morgon, för då är det säsongens sista match å även min sista på ett bra tag.. Kan ju inte säga att jag aldrig mer ska spela, för man vet aldrig.. Men just nu finns de inge mer planer på fotboll efter november...
 
//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra
Den 2013-09-28, klockan 07:23:37

Roligt att läsa det du skriver :) framförallt om jobbet, man har som ingen koll riktigt vad du faktiskt gör på ditt jobb :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0