24 sep 13

Skrivet den 2013-09-24, klockan 20:02:40
I morse skickade jag in uppsägningspapperna på lägenheten, på torsdag får vi veta om vi blir medlemmar i Brf:en... Lite jobbigt å inte veta, men jag tror inte att de är några problem, hoppas jag inte iaf...
 
Internet är uppsagt likaså HGF, behövs inte ny då vi inte ska hyra mer...
 
Städning är beställd, är dock lite orolig... December-flytt, möjligt att det är minusgrader --> försvårar fönsterputsen... =/ Putsade två fönster i helgen, ska ta de andra i helgen som kommer, så de ser lite fräscha ut, ifall de inte går... Fick inge dispens för vinter-flytt, "de går alltid å putsa" var svaret...
 
Får väl hoppas på de bästa, plusgrader å snöfritt.. Förra första advent, snöoväder! Men jag håller tummarna för bättre väder... =)
 
//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra Nyholm
Den 2013-09-25, klockan 09:50:08

Glykol i fönsterputsen är svaret! :) Lycka till :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0