14 okt 13

Skrivet den 2013-10-14, klockan 18:33:24
I torsdags hade jag visning här hemma, kom förbi en dam och vill titta.. Känns lite konstigt, men man måste ju...
 
Sedan packade jag väskan för i fredags åkte jag till Sthlm.
Först firade jag å fyra andra Sandra som fyllde år i början av oktober, vi var på Koh Phangan. Maten var jättegod, men servicen var inge vidare, kändes snurrigt.. Sen fick vi inte världens bästa bord direkt, fast de va bättre än förra gången jag var på Koh Phangan...
 
Sen kom MoP och hämtade mej i stan, vi åkte hem, sov.. På lördagen gick vi upp tidigt för att åka mot Norrköping och se vart pappa å faster var när de var små... Vi var borta i 12 timmar å de kändes som om vi bara satt i bilen... Fast vi gick ju ut lite då och då, men ändå... Sen åkte vi till Månkis å åt middag...
 
På söndagen gick vi också upp tidigt, skulle ge frulle till MoP. De skulle på tävling i Älvkarleby.. Jag gick å la mej när de åkt, men de gick inte å sova, så de va bara att kliva upp.. Vi åkte upp till Ä-by för å kika, de gick ok, men inte bra (enligt pappa).
 
I natt vaknade jag 1 av att jag hade jätteont i benet... Sen kunde jag inte sova...Somnade, vaknade, somnade, vaknade... Sen har jag haft ont typ hela dan.. Eller inte ont, men en konstigt känsla.. Får så i benen när jag suttit stilla för länge eller nytränad... Men när jag sover, har aldrig hänt förut... Hoppas de går över å jag får sova i natt..
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0