1 okt 13

Skrivet den 2013-10-01, klockan 18:53:53
Matchen gick, sådär.. Eller inte alls bra.. Haha.. Vi hade inget att vinna och inget att förlora, så de var bara att köra på.. Vi lottade ut våra startplatser, jag fick mittback, typ där jag brukar vara.. Men de va kul å få va med från start =) Blev påsprungen bakifrån, så jag fick ont i skuldran och har fortfarande ont.. Vi var bra på våra ovana platser, sen när vi bytte tillbaka mot slutet så gick det utför...3-2 till Danmark blev det, lite synd för de va verkligen inte bra.. Vi hade bara lite svårt att få in bollen...
 
På kvällen var det lagfest, blev mat, frågelek, musikquiz. Vart väldigt trevligt...
Jag cyklade dit å alla tyckte jag var knäpp å jag fick aaaabsoluut inte cykla hem... Anledningen, det var mörkt... ;) Men jag var förberedd, reflexväst, lampa bak å fram... Men jag åkte bil hem, de blev ju tokiga när jag propsade på å cykla...
Nog för att jag är mörkrädd, men det är bara 1,5-2 km i mörker sen blir de gatlysen... Där jag är uppvuxen där vare 4 km i mörker när man gick från bussen...
 
Söndagen var en lugn dag, hade så ont  kroppen efter fredagens vurpa å lördagens smäll...
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0