14 februari 13

Skrivet den 2013-02-14, klockan 19:48:38
Kanske det vänder, kanske 14 februari kan bli en bra dag tillslut... De senaste åren så har det varit en tråk-dag pga lite olika grejer.. Men idag, idag har de varit en superdag!! Eller den har väl typ varit som alla andra dagar, men det finns en liten detalj som gör dagen speciell... Det här är första dagen sedan 2/3-12, alltså 349 dagar, som jag inte har ont i foten nu på kvällen och jag har inte känt nån smärta under hela dagen.. Jag har varit lycklig hela dagen över att jag har kunnat jobba utan att behöva stanna upp å avlasta foten..
 
Jag hoppas att det kommer att hålla i sej och att det inte bara var idag eller inte bara dagen efter behandling utan varje dag!
 
Det känns som om de vänder nu, som jag har längtat!
 
Anledningen till vändningen? Akupunktur.
 
Började igår, å ska behandlas ett par gånger i veckan i några veckors tid och jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra, orkar inte med den här foten längre!
 
Dock känns de som om de kommer å bli en plågsam behandling.. Igår fick jag 4 små nålar och nästa gång kommer jag få flera och större..!! Da va inte direkt skönt när hon stackin dom å ännu mindre skönt när hon vred runt dom.. Men om de hjälper foten så är de bara att stå ut!
 
I natt ska jag somna med ett stort leende på läpparna =)
 
//Angelica
 

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0