2 augusti 13

Skrivet den 2013-08-02, klockan 13:14:53
Sista semesterdagen, på måndag äre dags igen... Tar det bara lugnt här hemma, men ska snart iväg å handla, ganska så tomt i kylen nu...
 
Förra veckan drog vi norrut.. Vi åkte båt, kollade på utsikten, åt middag på Fiskarfänget =) Erik åkte hem å började jobba å jag stannade kvar hos MoP.
 
Pappa å jag vandrade en bit av Högakusten-leden två dagar.. Va inte så jobbigt som jag trodde. På söndagen var det fint väder, men när vi vaknade på måndagen så ösregnade det.. Vi sprang in i stugan som stod bredvid å åt frulle.. Sen sprang pappa å hämtade allt från tältet å så packade vi ihop det i stugan.. Vi väntade till den värsta skuren skulle sluta innan vi fortsatte vår vandring.. Kom fram å mamma kom å hämtade oss..
 
Sen har det varit lugna dagar på landet å igår tog jag tåget hem.. Hur smidigt å skönt som helst! Varför har jag inte åkt tåg tidigare?!?
 
Ska se om jag får igång bilen, den har inte rört på sig så mycket under semestern.. Men det är nog ingen fara =)
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0