7 okt 12

Skrivet den 2012-10-07, klockan 19:51:39
Förra helgen va de Sthlm som gällde för oss båda.
Jag följde med lillebror å S till S-tälje på lördagen och hejjade på S när hon spelade innebandy... Var borta hela dan, typ.. När vi kom hem så var de mys med familjen. På söndagen tonade mamma håret på mej, så nu är de jämnt och fint.. Sen åkte jag å träffade moster å guddotter och titta när kusin spela fotboll å sen drog jag in till stan och träffade S. Vi promenerade runt och sen blev det fika innan vi åkte hem.
 
Jag åkte hem till MoP igen. Hade kurs i Täby hela veckan, så jag har bott hos dom.. Kursen gick bra, de va lite jobbigt med alla matning men det var intressant =) På fredagen åkte jag till MoP, plocka ihop mina saker, åt middag å så åkte jag hem, blev stopp i Väsby, men annars gick de bra..
 
E å jag åkte å tvätta bilarna på lördagen, insåg att min inte va så fin som jag trodde.. När den blev ren så kom alla skavanker fram och ett hål.. Började nästan gråta, ringde pappa i panik, hans tröstade ord; "tyvärr, de finns inget att göra, höj stereon...."
 
På kvällen när E lagade mat och jag diskade så ringde telefonen, moster, guddotter och T var i närheten å frågade om de fick komma förbi.. Så det blev middag med dom å när de åkte så blev de slappning på soffan..
 
Idag har vi varit på visning på 4 boenden.. Ett av dem var väldigt fint, men inte helt okej.. Letande fortsätter =)
 
Dags att fixa te å sen äre Solsidan =)
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0