Helgen

Skrivet den 2012-05-22, klockan 21:31:42
Erik lämnade lägenheten tillsammans med sin mamma å syster kring 20 på fredagen.. Tog det bara lugnt, så skönt! Sov tidigt för jag var supertrött...

På lördagen rensade jag rabatten, de såg förskräckligt ut.. Ser väl inte bäst ut nu heller, men bättre åtminstonne =)

På kvällen knatade jag bort till fotbollsplan, kollade på tjejerna när de spelade, sen åt vi middag tillsammans å tittade på CL-finalen.. Var grymt trött innan ordinarie tid var slut å efter förlängning å straffar så var jag dödstrött.. Men när jag kom hem så piggnade jag till lite.. Kände mej inte helt hundra, men ändå okej..

På söndagen mådde jag dåligt.. Insåg att jag var magsjuk.. =( Så de blev inte mycket gjort den dagen..

Har vare hemma från jobbet i veckan, mår bättre nu, inte helt bra, men inte som i söndags iaf..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0