Helgen

Skrivet den 2012-05-28, klockan 19:53:34
Magsjukan gick över och jag kunde åka å jobbai slutet av veckan. Två hela dagar å jag var helt slut =P På fredagen for vi ner till MoP, vi hade en säng med oss som grabbarna släpade upp på övervåningen. Rummet vart mycket större när det blev en stor säng istället för två små =)

På lördagen var jag hos frissan, supernöjd, fast det känns kort! Men det behövdes, va så risigt att jag knappt kunde reda ut de på mornarna... Middag med familjen och ESC. Vi satt å röstade å vi var alla eniga om att Loreen skulle vinna, partiska? kanske...

På söndagen firade vi morsdag, vi barn fixade mat medan föräldrarna och minstingen var på promenad.. Åt fikade å mamma öppnade paket, men strumpor =)

Sen började vi rulla hem, lämnade av lillebror, handlade innan vi kom hem..

De va en mysigt helg =)


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0