C2H4(OH)2

Skrivet den 2012-01-04, klockan 19:17:12
Gaaah, blir galen! Tyckte att det var lite underligt i söndags när jag titta till henne. I måndags kom jag på hon.  Jag tror hon har problem med alkoholen... Så i veckan har hon fått stå hemma å skämmas. Ska lämna henne på en undersökning så vi kan få bukt med problemet. Blir så jobbigt om det ska fortsätta så här. Men förhoppningsvis så ska allt lösa sig nu.. Hoppas det, för jag behöver min vän för att ta mej från A till B, det är så jobbigt å vänta på bussar som inte kommer i tid (eller inte alls!)...

När problemet är löst så äre bara tuta å köra ;)

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0