5 feb 12

Skrivet den 2012-02-05, klockan 11:08:01
Idag ångrar jag att jag inte gick ut igår. Eller okej, jag gick ut igår hela 200 meter för att jag var tvungen å göra mej av med soppåsen.. =P

Men jag borde ha varit ute mer.. De va visserligen kallt, men de va solsken å en perfekt dag för å fota.. Idag är de kallt å mulet.. Surt!

Igår frostade jag av frysen, passade på när de va kallt ute.. Så nu är de mycket lättare att öppna fryslådorna å stänga dörren ;) Tvättmaskinen å torktumlaren gick hela dagen, ska nog fortsätta idag så att berget försvinner, känns så skönt.. De jobbiga är att de är tonvis med tvätt å vika.. Har absolut ingen lust, men jag måste är så less på att leta efter kläder varje morron...

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0