18 april 12

Skrivet den 2012-04-18, klockan 20:37:36
Har vare trött å förvirrad varje morron den här veckan... Har tänkt att jag måste sova tidigt, men så hare inte blivit för de har kommit annat emellan.. Idag äre Greys så då blir de sent också.. Men i morron, då ska jag hem å bara slappa, hoppas jag iaf...

Va på kurs idag, sjukt trååååkigt!!! Fatta inte riktigt varför jag skulle gå den, eller jo lite, men mycket info var utanför mitt område... När halva dagen hade gått då kom han med sina PP-bilder i ett häfte, varför fick vi inte dom vid start?!?!

Sen var de bara hem å ladda om innan det var dags för krattning av fotbollsplan... Tog två timmar för halva plan, va typ bara 10 stycken, undra var de andra 10 höll hus..?? Men nu äre iaf gjort..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0