16 april 12

Skrivet den 2012-04-16, klockan 20:27:34
Förra veckan var tung.. Snoret rann, jag frös, jag svettades, jag hostade, jag nös.. Mådde inte alls bra, borde egentligen ha varit hemma å vilat, men jag hade inte tid med de..

På fredagen for vi ner till Sthlm, lillebror fyllde 20 å firades med champange å överraskning.. På fredagen var det middag hemma med familjen å på lördagen var det lasergame å restaurang med familj å vänner =)

På söndagen åkte vi hem, träffade Sandra å Daniel, hann inte träffa dom så mycket, då jag hade massa annat för mej.. Men lite iaf...

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra
Den 2012-04-17, klockan 00:14:56

Det var trevligt! Vi måste boka in en weekend framöver då vi kan komma ner igen. Hoppas att foten bättrar sig fort nu. Vi håller på att skruva ihop de sista på vår nya familjemedlem Billy. Tackar ödmjukast för inspirationen :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0