3 okt 11

Skrivet den 2011-10-03, klockan 20:20:05
Fredag
¤ jobbade
¤ gick på stan
¤ Erik plockade upp mej
¤ åkte hem
¤ packade
¤ åt middag
¤ drog norrut
¤ plockade upp Angelica + kompisar
¤ kom fram
¤ sov

Lördag
¤ vaknade
¤ fixa med bilen
¤ ducshade
¤ åkte på kalas
¤ kalasade
¤ körde hem
¤ somnade när jag höll på med mobilen

Söndag
¤ vaknade
¤ fixade med bilen
¤ tittade på Vänner
¤ lärde mej ett D-ackord på gitarr ;)
¤ packade
¤ åkte hem
¤ handlade en lampa
¤ handlade mat
¤ packa ur bilen
¤ sov

Måndag
¤ vaknade
¤ åkte å jobbade
¤ kom hem
¤ bakade bullar
¤ åt middag

Nu ska jag äta en bulle innan jag ska gå å sova =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Angelica
Den 2011-10-04, klockan 20:57:45

Jag hoppas att du får användning av ditt D-ackord ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0