Skor

Skrivet den 2011-05-20, klockan 17:34:29

Jag har länge varit på jakt efter ett par springskor.. På valborg köpte jag ett par, men jag lämnade tillbaka dom sen för att de var för stora och glappade i hälen.. Idag åkte jag till Stadium för å kolla igen.. Kollade på samma skor fast en storlek mindre, men de glappade också.. Så de fick bli ett annat märke.. Så nu ska jag testa lite här hemma, hoppas att de blir bra så jag kan kasta mina gamla..

Men nu fick det bli utan specialsulorna, för de går inte.. Skorna blir alldeles för låga då, inte bra.. Så jag hoppas att det är bra stötdämpning i de här..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0