Kaos i mitt hem!

Skrivet den 2011-05-21, klockan 21:13:38
Vanligtvis brukar min (vår) lägenhet se ut så här:


Prydligt å fint, så där..

Men nu ser det ut så här:


Det röda är grejer (flyttlådor, mm) som kommit dit pga flytten..

Förut kunde jag gå mellan sovrum å kök, men nu när jag är i sovrummet å ska in i köket så måste jag gå via vardagsrummet, för det är så fullt!!! Ganska så jobbigt..

En riktig bild som verkligen visar, fast det här var innan det blev riktigt kaos, det är lite mer nu..



Jaja, inte långt kvar nu, ska väl stå.. ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0