Kaffe

Skrivet den 2011-05-05, klockan 19:38:20
Jag har kommit på ett problem med mitt jobb; JAG MÅSTE LÄRA MEJ ATT DRICKA KAFFE!!! För vem jobbar på ett bygge å dricker inte kaffe? Kan ju inte dricka choklad för det är barnsligt.. Å te känns mesigt.. Måste plocka fram kaffebryggaren så att jag kommer igång med kaffedrickandet, för det där perkulatorkaffet går bara inte, hugah!

De jobbiga är sen att jag kommer å bli beroende av de, de gillar jag inte.. Å dricka kaffe på sommaren är ingen hit, för de brukar va så varmt å då klarar jag inte av å dricka varma saker.. =/

Vilka bekymmer jag har...

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2011-05-06, klockan 23:58:09

Äsch, kaffe e för oss svaga människor som är beroende av nikotinet för att hålla oss vakna och pigga ;D



Drick saft och reta upp de gamla männen ännu mer vetja! haha

Skrivet av: Angelica
Den 2011-05-07, klockan 20:55:17

Koffeinet hoppas jag att du menar ;)



Börjar nog med kaffe tills jag kommit in i gänget ;)

Skrivet av: Ammi
Den 2011-05-08, klockan 15:07:24

HAHAHA jaa koffeinet såklart :D



du tror inte dom "genomskådar" dig då? ;)

Skrivet av: Angelica
Den 2011-05-20, klockan 17:39:09

Nejdå, vem vet, jag kanske blir vuxen å lär mej dricka kaffe ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0