Jobbjobbjobb =D =D

Skrivet den 2011-05-04, klockan 18:25:29
Igår under dan hade jag världens ångest över framtiden, å när jag skulle sova så låga jag bara å vred å vände på mej.. Va skitjobbigt..

Hela dan igår hoppade jag till å fick ont i magen när telefonen ringde..

Lika så i morse när telefonen ringde, extra jobbigt blev det när jag inte kände igen numret..

Svarade och fick ett jobberbjudande. Fick fundera ett tag.

När jag hade lagt på så ringde jag panikslagen till M, va tvungen å prata av mej.. Satte mej och kollade bostäder å ringde runt till olika bostadsbolag..

När Erik vaknade så berättade jag nyheten för honom. Han kanske inte var världens lyckligaste eftersom jag måste flytta till en annan stad.

Efter lite diskussioner fram å tillbaka så ringde jag å tacka ja till erbjudandet.

Så nu återstår bara boende, inte de lättaste direkt, men de kommer å lösa sej..

Så efter 45 annonsjobb, 42 spontanansökningar och 4 intervjuer senare så har jag fått ett JOBB!!! =D

Nu är det bara att fixa allt inför flytten, massa saker som ska göras..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0