Dagen idag

Skrivet den 2011-05-30, klockan 19:05:57
Idag har jag gjort min sista gång i tvättstugan.. Om jag är lycklig? JAAAAA!!! Kan väl inte va annat nu när jag får tvätta när jag vill och ingen kommer in på min tid.. Kommer nog kännas konstigt, men sjukt skönt!!

Annars har de inte hänt så mycket mer spännande än så idag.. Har försökt å plugga lite, men min dator börjar verkligen strejka nu.. De går tungt... Men den får lov å hålla några dagar till..

Ska ta å duscha nu å sen kanske packa ner lite lådor..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0