16 maj 11

Skrivet den 2011-05-16, klockan 10:02:35
Först vaknade jag efter fem tror jag då Eriks klocka ringde, jag puffade på han så han skulle stänga av den å sen somnade jag om, de gjorde tydligen han med.. För halv sju vaknar jag av att Erik vaknar upp av ett ryck.. Så jag gick upp för att hjälpa honom med frullen, då de va lite bråttom. Sen gick jag å la mej, 20 i sju kom han i väg, så jag tror han kom i tid, men det är alltid jobbigt å stressa..

Sen ringde klockan åtta, jag snoozade sju minuter sen satte jag mej upp i sängen, satte upp håret i en tofs, men sen la jag mej ner igen å ställde klockan på nio, då gjorde jag om processen, men den här gången gick jag upp från sängen också..

Dagens planer:
¤ läsa igenom rapporten
¤ skicka in rapporten
¤ ner på stan
¤ jobba - sista gången =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0