Tumme upp å tumme ner

Skrivet den 2011-03-25, klockan 18:26:43

Känner att jag, liksom storbloggarna måste hissa å dissa lite

Tumme upp
¤ sol - jag har gråtit de senaste dagarna för att de har varit så fint väder å jag har behövt sitta inne å plugga, men det verkar som om solen håller i sej
¤ tentan är över - skönt att äntligen kunna slappna av
¤ bilen är ren å fin - vågade knappt sätta mej i den å köra iväg, så ren är den

Tumme ner
¤ skrikande fjortistjejor på bussen - de tjöt i öronen när de höll på, kan man inte va lite tystare, de finns ju faktiskt andra på bussen
¤ folk som röker precis utanför ingången - eftersom man inte får röka inne på allmänna platser så måste man ju gå ut, men måste man stå precis utanför? Så att när jag går in i en galleria så måste jag först gå igenom ett rökmoln


Trevlig helg! =)

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0