Tentaplugg

Skrivet den 2011-03-15, klockan 19:39:27
Pennan tog slut så nu kan ja ginte fortsätta plugga mer idag.. Oj vad lessen jag blev... Måste på Aka imorron å köpa en ny, för jag klarar mej inte utan mina färgglada pennor..

Skulle iofs kunna plugga nåt annat.. Frågan är bara vad? Vet inte vart jag ska börja.. =S

Jag vill helst bena ut så mycket som möjligt i veckan så jag slipper få sån ångest.. Vore kul om jag kunde ägna lite tid till Erik i helgen eftersom han är hemma..

Men just nu känns tentaplugget tungt, fast det egentligen borde kännas hur bra som helst, för detta är (förhoppningsvis) min sista tenta jag pluggar till!! Hur coolt är inte det egentligen??!?!

Ska försöka å hitta motivation nånstans..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0