Störningsmoment

Skrivet den 2011-03-22, klockan 11:00:51
Jag trodde att de skulle va lättare å plugga när Erik jobbade dag, för då är han borta mellan 8-19.. Jobbar han natt så är han ju hemma dagtid, sover visseligen, men han kommer ju upp kring 14 å åker inte förns efter 18, så då förlorar jag massa pluggtid då..

Jobbigt eftersom jag inte pluggar bra på kvällstid..

Men nu ångrar jag mej, de va bättre när han jobbade natt, då ringde han åtminstonne inte 10 gånger i timmen under min pluggtid... ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0