Mat

Skrivet den 2011-03-16, klockan 20:07:56
Vad ska man äta egentligen? Känns som om jag bara äter samma sak hela tiden..

Börjar tröttna på mackor till frulle.. Vill ha nåt som går fort å göra å som mättar..
Jag vet att havregrynsgröt är bra, men det är fruktansvärt äckligt, klarar inte av det.. Fil är också äckligt, mjölk mättar inte.. Yougurt kanske?

Å till middag då? Tycker typ bara om falukorv, viss kokkorv, kyckling, fläskfilé å nåra andra köttbitar (som jag inte vet vad de heter..) Blir inte så mycket variation på det.. Sen ska de va halvtorrt, kräks om det är för mycket sås..

Jag är väldigt kräsen när det gäller mat så de blir svårt, men vad ska jag göra? Saker som jag inte gillar växer ju i munnen.. Å sen kan jag må illa bara av lukten..

Så de e svårt..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2011-03-17, klockan 19:30:45

Till frukost rekommenderar jag egen gjord smoothie :) naturell yoghurt som man mixar med typ banan och jordgubbar, hallon, blåbär eller vad du nu vill ha och sen häller du upp det i sen skål med lite mysli = NAMNAM!!! Annars naturell yoghurt med en massa frukt till! :D Gottigott och mycket bättre än bröd :)



Usch med middagar e jag sämst på... vi äter ju somsagt bara korvstroganoff, köttfärssås eller typ sallad... kanske wok lite då o då för att variera :p så om du kommer på något - let me know! ;D

Skrivet av: Angelica
Den 2011-03-17, klockan 21:36:03

Tack babe! Har köpt yogurt nu, så i morron blire de med müsli..



Men middagen är fortfarande svår..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0