Jobb - urvalsprocess

Skrivet den 2011-03-18, klockan 19:36:57

Jag har sökt ett jobb å då ser processen ut:
Man skickar in ansökan
De väljer ut
De utvalda får göra ett test
De väljer ut
De utvalda får komma på intervju


Idag fick jag testet.. Var supernervös, å började försöka minnas vad jag har gjort under mina 3 år på bygg.. Sen öppnade jag testet och satte slemmet i halsen...


Se syns dåligt på bilden, med de tre översta rutorna är olika kombinationer.. Fjärde rutan är det jag ska svara på. Femte finns de olika alternativ och jag ska välja ett, efter lite kluring från ruta ett till tre..

Va inte riktigt vad jag hade väntat mej.. Jag trodde de skulle komma frågor om bygg, inte ett inteligenstest..

Jag är så ute ur den här processen..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0