Jag är rädd

Skrivet den 2011-03-28, klockan 13:55:39
I torsdags fick jag ett mail från en okänd avsändare, som jag inte vågade öppna, ifall det var nå skit.. Igår kom ett till å jag råkade öppna de.. Kollade även på det andra som jag fick tidigare..

Jag har inte beställt något, å skulle jag beställa något så gör jag inte de med min studentmail.. Vågar inte öppna de bifogade filerna, för vem vet vad det är, man brukar väl inte så de i zip-filer..
Det känns lite jobbigt, å jag är lite rädd.. Hoppas att de är ett skämt, att det bara är skräppost.. Jag får väl se om de kommer ett packet i veckan =S Hoppas inte de..







//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0