Godisar

Skrivet den 2011-03-17, klockan 17:42:57
Idag gjorde jag nåt som jag har velat göra länge.. Plocka en godis ur varje låda på MAXI..

Varför?

För att smaka på allt.. Jag kanske har missat nån goding.. Dock tog jag inte ur alla lådor utan nöjda mej med en länga.. Annars hade jag fått tre kilo godis å då har de hunnit hårdna innan jag hunnit med det.. Så nästa länge kommer senare..

De jobbiga är att jag har plockat ner massa godisar som jag vet att jag inte gillar, bara för att.. Det blev som en tvångstanke, kunde inte missa nån nu när jag väl började..

Funderar på om jag ska fota varje godis å betygssätta den..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0