29 mars 11

Skrivet den 2011-03-29, klockan 08:21:47
Bara för att jag inte har nån föreläsning så tänkte jag att jag inte behöver rusa i säng på kvällarna, men jag ska ju ändå upp i tid så att jag inte sover bort hela dagarna.. Så just nu är jag väldigt trött.. Men jag piggnar väl till snart.. Har hållt på med frullen i 40 minuter å jag är inte klar än, de går sakta men säkert..

Ska ta å skicka in lite uppgifter idag.. Måste komma igång, å de e lika bra å ta det nu..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2011-03-29, klockan 08:30:12

Vad äter du till frukost egentligen?????? :O

Skrivet av: Angelica
Den 2011-03-29, klockan 20:32:39

Men man måste njuta ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0