21 mars 11

Skrivet den 2011-03-21, klockan 13:48:13
Har skjutit på lunchen så att den skulle bli så sen som möjligt, eftersom jag jobbar under middagstid.. Men nu e jag så hungrig att min mage håller på å äta upp mej inifrån.. Dumt av mej, väldigt dumt.. För det är minst 45 minuter kvar innan det blir nå mat.. Vad ska jag göra? Har ju ont så jag har kramper... =S

Ska roa mej med något så jag inte känner av hungern..

Kanske plugga vidare en stund, är inte riktigt i fas än, har några sidor (30st) kvar i ett häfte å sen har jag ett häfte som ja ginte alls öppnat, ska se om de e så viktigt.. Sen äre krut på tentor för att se vad som kan tänkas komma.. Fast jag känner mej ganska så lugn iaf, borde kanske ta å kolla upp redovisningen på onsdag, vet inte riktigt vad jag ska säga än.. =P

Nej, nu får de va slut på plugg, ägnar mej åt matlagningen istället..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0