Vecka 25

Skrivet den 2011-06-29, klockan 19:42:02
Måndag 20 juni
Andra arbetsveckan började.. Ritningar, räkning, stämpling, tittning, möten mm

Tisdag 21 juni
Ritningar, räkning, stämpling, tittning, möten mm

Onsdag 22 juni
Ritningar, räkning, stämpling, tittning, möten mm
Efter jobbet kom Erik å Magnus å hämtade mej. Vi åkte till Danderyd där de hoppade av å jag åkte ut till MoP.. Fick mat å ett påkopplat släp.. Vid halv elva åkte jag å hämtade killarna vid Universitetet, dödstrött, men jag hade inget val.. Sen drog vi upp.. Strax efter två var jag i säng.. Sen tog de lite tid innan jag kom ner i varv å somnade..

Torsdag 23 juni
05.20 ringde klockan å jag trodde de skulle va svårt å komma upp, men de va inte så farligt.. Dan på jobbet flöt på, hade massor å göra, så jag hann aldrig känna efter att jag blev trött.. Men när jag åkte hem då kom tröttheten, sista milen va inte rolig.. Plocka iordning lite här hemma å sen gick jag å la mej.. Sov 2,5 timma innan Erik kom hem.. Då packade vi in oss i bilen å drog uppåt.. Stannade i Gävle för att hitta mat å mack, men fann inget så vi fortsatte.. Stannade i Söderhamn å hittade mat å mack.. Vi åt å när vi kom ut på E4an så somnade Erik.. Jag orkade hela vägen till norr om Sundsvall, sen klarade jag inte av att ha ögonen öppna längre, så Erik fick ta över.. Han orkade till strax norr om Övik å där fick jag ta sista biten.. Jobbigt men vi kom fram.. Vid 4 kom vi fram å gick å la oss på en gång..

Fredag 24 juni
Klockan ringde 9, vi gick upp packade in i bilen å släpet.. När vi va klara drog vi ner till Eriks föräldrar för att fira midsommar.. De blev grillning med grannarna..



Lördag 25 juni
Efter 10 timmars sömn vaknade jag upp å kände mej pigg.. De senaste dagarna hade varit slitsamma.. De kom folk på dan för att fira ett födelsedagsbarn å sen åkte vi till M&M för att ge bort lite möbler.. Efter de åkte vi tillbaka å åt middag..

Söndag 26 juni
Vaknade å packade in i bilen å sen drog vi ner.. Satt i lite köer innan vi äntligen kom hem..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0