Ordning

Skrivet den 2011-07-19, klockan 20:54:30
Nu har alla bokhyllor och dörrar kommit på plats =) Ser snyggt ut ;) Har börja fylla en idag, ska fortsätta med de andra i morron.. Känns bra, för nu försvinner lite lådor från golvet =)

Har fullt upp i morron, frågan är om jag kommer å hinna allt.. Ska ju inte gå upp jättetidigt heller för när man fyller år får man sova länge, men jag kan nog inte sova allt för länge..

Hinner jag inte klart med allt så slänger jag in allt i lilla rummet å stänger dörren så att mina gäster slipper se eländet ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0