24 juli 11 - Helgen

Skrivet den 2011-07-24, klockan 18:59:57
Torsdag
Efter bull-baket gick jag å hämtade ett paket på ICA.. Sedan gick jag hem å sov en timma =) Gick upp, Erik kom hem, vi åt middag.. Sen gick vi å la oss, men jag kunde inte somna.. Halv elva gick jag upp å diskade, gick å la mej igen.. Kunde fortfarande inte sova, så kvart i tolv gick jag upp.. Kollade när MoP's flyg skulle komma, softade lite, packa in i bilen å satte kurs mot Arlanda. Körde lite vilse på Arlanda, men tillslut så hittade jag en parkering, gick in väntade dom, gick till bilen å åkte hem.. Pratade å fikade å halv fem gick jag å la mej, ganska så jättetrött!!

Fredag
Vaknade 10 av klockan, drog mej, gick upp.. Åt frulle, åkte å handlade, kom hem fikade, väntade på Erik, lagade mat, åt middag, spelade Yatzy, sov..

Lördag
Gick upp, åt frulle, åkte till mosters nya hus, åkte hem å började fixa kalas-middagen.. Moster å man kom på kalas, åt middag å tårta.. Fick paket =) Presentkort på Cervera, apelsinskalsöppnare, en grill, 2 parfymer.. Sen fick jag även reda på att jag ska bli gudmor åt min framtida kusin Tingeling =D

Söndag
Vaknade av att lillebror kom å hoppade på madrassen å kittlade mej.. Gick upp åt frulle, packade å åkte hem. Stannade å handlade efter vägen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0