Smycken

Skrivet den 2011-01-14, klockan 23:17:10
Åkte till Guldfynd å lämnade tillbaka armbandet som gick sönder.. Va lite lessen först, för jag hade kikat på deras hemsida å då fanns inte armbandet kvar, de fanns inte heller i butiken.. =(

Men hon gick ut å kikade på lagret å där fanns det en =)

Så jag gick från =( till =D

Så jag får hoppas att det är bättre kvalitet på det här.. För jag tror den är utgående, så den finns nog inte alls snart..

Har även letat efter en ring en längre tid å idag hittade jag en =) Den är i rent silver, men jag tror inte att jag kan ha den ändå.. Ska testa, å funkar de inte så blir de nagellack på.. Ska komma ihåg å fota den nångång (i framtiden).. Ingen speciell, men fin =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0