Sand

Skrivet den 2011-01-26, klockan 12:07:27
Förra veckan när den där kvinnan ramlade å bröt foten (visst skrev jag om det?) så mailade jag kommunen å frågade vem det var som var ansvarig för vägen.. Fcik då till svar att kommunen skulle se över sina gångvägar, så dan efter när jag gick till skolan så va det sandat hela vägen =)

Blev supernöjd, kul att de händer något när man säger till.. Fast egentligen ska jag inte behöva säga till, utan de ska ju fixa de ändå..

Jag hade mina förhoppningar om att vägen skulle skötas även i fortsättningen, men där hoppades jag på för mycket..

I måndags så fanns de inte en gnutta sand, inte i igår heller.. Idag vet jag inte.. Men jag tvivlar på det..

Tråkigt..

De måste va billigare å sanda än å ha sina invånare på sjukhuset..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0