Ny

Skrivet den 2011-01-19, klockan 14:20:30
Den här klassen har bra uppslutning på sina föreläsningar, de va till å me en kille som blev utan bord.. Vår klass brukar aldrig fylla upp den salen..! Men jag kan förstå att det är mycket folk, för det är en bra föreläsare och det inget som vår klass har..

Ämnet är inte superkul, men det går att förstå å jag hänger med.. Det tråkiga är att jag är ny i klassen å de e inte så lätt.. För de här har gått tillsammans i 1,5 år, de känns som de stirrar på mej å stänger ute mej =( Men det handlar bara om tio veckor, så jag ska nog klara av det..

Pratade med Annika i måndag om Ex-jobbet å idag har jag skrivit ner lite mer tankar å mailat min Ex-kontakt.. Kändes att det var dags för det var tre veckor sen jag var där.. =P Men han var på semester till månadsskiftet så jag får vänta på svar..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0