Min dag

Skrivet den 2011-01-07, klockan 21:27:31
Idag har jag:
¤ Tittat på Solsidan
¤ Tittat på Grey's
¤ Plockat upp från golvet
¤ Slängt lite papper
¤ Fixat en ljusanordning
¤ Mätt i ett skåp
¤ Skrivit en inköpslista
¤ Diskat
¤ Ätit upp min chokladkalender
¤ Lagt lite väskor under sängen
¤ Lagt madrassen under sängen
¤ Läst igenom två personers H3 - skrivit lite kommentarer
¤ Läst igenom min egen H3 - funderat på vad jag ska säga
¤ Gömt lite prylar i byrån
¤ Spelat Tetris
¤ Spelat Mario
¤ Spelat Sonic

Sen kom Erik hem å då har jag
¤ Fixat mat
¤ Ätit
¤ Tänt ljus
¤ Skurit frukt
¤ Ätit chokladfondue
¤ Tittar på Let's Dance

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0