Helgen

Skrivet den 2011-01-24, klockan 09:08:01
De va meningen att jag skulle gå å lägga mej tidigt i fredags, men som vanligt så kom de annat emellan, men vid tio låg jag i sängen å va redo å sova.. Vaknade typ varje timma, men somnade om väldigt fort. Men sen vaknade jag tjugo över fyra å låg vaken, så då ringde jag Erik kvart i å frågade om de va nån idé att jag somnade om.. Men det var det inte, för han var nästan i stan..

Så jag gick upp å diskade, packade det sista å väntade på Erik.. Han kom hem vid fem å halv sex va vi ute på E4 på väg ner.. Erik sov hela vägen, så de va lugnt å skönt i bilen ;) Nej, men det är ganska tråkigt att åka så långt när det är tyst..

När vi kom ner så gick vi å la oss nåra timmar, för vi båda var trötta.. Sen blev de frukost å iordningfixning för kalas.. MF fyllde 65 på fredagen, så vi skulle dit å fira honom.. Åt mat å fikade å sen åkte vi hem, för jag fick ont i magen att jag trodde jag skulle dö..

Kvällen va inge vidare, ville bara hem, men man kan ju inte åka hem mitt i natten, så de va bara att härda ut.. Åt lite yougurt å tittade på film innan jag somnade..

Söndagen var lugn, spelade Buzz, fotade, packade, åt lunch å åkte hem..

När vi kom hem så tog Erik en promenad å jag gick på ICA, sen fikade vi å tittade på Solsidan =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0